Jak wykorzystać Sztuczną Inteligencję do rozwoju firmy

Maksymalizuj relacje z klientem, łącząc nietradycyjne źródła danych z uczeniem maszynowym

Dostępność nowych źródeł danych oraz innowacyjnych algorytmów modelowania stwarza ogromny potencjał rozwoju strategii relacji z klientem i zarządzania ryzykiem, mających do zaoferowania znacznie więcej niż „tradycyjne” dane wewnętrzne i dane pochodzące z biur informacji kredytowej.

W dwóch centrach R&D od lat rozwiajmy narzędzia i usługi budowane w oparciu o uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję, zdobywając rozległą wiedzę i doświadczenie oraz osiągając sukcesy w dostarczaniu innowacyjnych i inteligentnych rozwiązań kredytowych w wielu krajach na całym świecie.

Integracja projektów z tradycyjnymi narzędziami skutkuje szybkim zwiększeniem korzyści w różnych obszarach cyklu życia kredytu – od marketingu, przez budowanie relacji z klientem, ryzyko kredytowe, windykację oraz przeciwdziałanie oszustwom.

Nasze zainteresowania skupiają się na tworzeniu zaawansowanych rozwiązań analitycznych korzystających z nietradycyjnych źródeł danych, m.in. takich jak połączenia głosowe z centrum obsługi klienta, dane transakcyjne z otwartej bankowości czy nieustrukturyzowane dane internetowe, które w połączeniu z technikami uczenia maszynowego dają wyjątkowe narzędzia wspierające procesy digitalizacji i automatyzacji procesów operacyjnych i decyzyjnych, zwiększając satysfakcję klientów.

Chętnie pomożemy:

  • stworzyć modele zarządzania ryzykiem kredytowym, oferujące znacznie więcej niż „tradycyjne” dane wewnętrzne i dane pochodzące z biur informacji kredytowej
  • czerpać korzyści z nietradycyjnych i nieustrukturyzowanych źródeł danych

Dowiedz się więcej o naszych produktach i usługach:

  • Voice of Customer Analytics - analityka treści rozmów klientów z pracownikami Call Center w obszarze marketingu, windykacji, reklamacji, obsługi klienta
  • Transactional Data Insights - analityka danych tranzakcyjnych, w tym dostępnych w ramach PSD2, w różnorodnych zastosowaniach umożliwiająca bezkontaktową autentykację klienta, prewencję antyfraudową, skuteczne prospektowanie i kastomizowane ofertowanie
  • WebData Insights - analityka danych z Internetu, pozwalająca na weryfikajcę wiarygodności podmiotów, z którymi firmy nawiązują współpracę
  • Fraud Prevention Algorithms - algorytmy uczenia maszynowego,wykorzystujące liczne źródła danych do holistycznej prewencji wyłudzeniowej

Dowiedz się więcej o Sztucznej Inteligencji, oglądając nasz webinar na żądanie

Zapoznaj się z innowacyjnymi rozwiązaniami Experian wspierającymi automatyzację procesów decyzyjnych

Korzystaj z zaawansowanych narzędzi analitycznych…

Potencjał danych z Internetu na Twoich usługach

Wykorzystaj potencjał danych z sieci by móc uzupełnić swoje procesy decyzyjne o nowe zewnętrzne źródło danych i bardziej wydajnie zarządzać ryzkiem, generując nowy, bardziej bezpieczy biznes i zrobić krok milowy wyprzedzający konkurencję. 

Sztuczną inteligencję

Maksymalizuj relacje z klientem, łącząc nietradycyjne źródła danych z uczeniem maszynowym.